Шановні покупці!

Ми докладаємо максимум зусиль, щоб товари, придбані в нашому інтернет-магазині, приносили вам радість.

Ми гарантуємо якість нашої продукції.

Ми завжди і у всьому йдемо назустріч нашим клієнтам, тому повернення та обмін товару здійснюються дуже просто.

Товар, придбаний на ager.ua, можна повернути протягом 14 календарних днів змоменту отримання.

Виняток: шкарпетки, білизна та рукавички, оскільки ці товари не підлягають обміну та поверненню згідно з Постановою КМУ від 19 березня 1994 р. № 172.

 

Умови повернення товару:

  1. Повернені товари повинні мати товарний вигляд (відсутність будь-яких забруднень, слідів носіння) та повну комплектацію (ярлики, бірки, упаковка зі штрих-кодом тощо)
  2. За дотримання умов повернення покупець не несе жодних додаткових витрат, пов’язаних із поверненням, крім транспортних (пересилання товару).
  3. Якщо повернення відбувається з вини компанії (брак, помилка при комплектації замовлення), всі транспортні витрати оплачуються за рахунок компанії.

Увага!!! Повернення без заяви не опрацьовуються.

ВАЖЛИВО!

Зверніть увагу: якщо Ви під час відправлення повернення вкажете”накладений платіж”, ми не отримаємо посилку. Такі посилки повертаються відправнику.

Також, якщо повернення не з нашої вини і Ви вказали, що доставку оплачує одержувач, то вартість доставки буде вирахована із суми до повернення за товар.

 

Поширені запитання:

Мені не підійшов розмір, а розміру, на який я хочу обміняти, немає. Чи можуя обміняти цей товар на інший?

Це можливо. Ви можете обміняти товар, що повертається, на будь-який інший товар, представлений у нашому магазині. Якщо товар, який Ви повертаєте дорожчий за той, на який здійснюється обмін, то різниця виплачується Вам на картку; якщо дешевший, то відповідно доплачуєте ви.

Наскільки швидко ви повертаєте гроші або надсилаєте інший товар у разі обміну?

У найкоротший термін, оскільки від швидкості нашої роботи залежить, наскільки Ви будете задоволені. Зазвичай не займає більше 5 робочих днів.

Хто сплачує транспортні витрати при поверненні товару?

Доставка посилки з поверненням проводиться за рахунок покупця. У випадку,якщо буде встановлено, що повернення відбулося з вини інтернет-магазину, ми компенсуємо вартість доставки посилки з поверненням. Повернення, надіслані зарахунок інтернет-магазину, не будуть прийняті.

 

1